LÖSENORDET BORTTAGIT

Hej alla fina! Nu är det så att det har gått ett tag sen min blogg lades ut på facebook och jag kände att det var dax att ta bort lösenordet. Jag gillar inte själv bloggar med lösenord men jag satte det bara för att jag inte kände mig bekväm med att blogga om min vardag, tankar osv inför massvis med personer som är experter på att diskriminera eller göra narr av. jag har hållt min blogg lite hemlig eftersom jag har velat undvika elaka kommentarer och så och det hade jag lyckats bra med tills den speds. Jag vill nu att ni som är min vänner, familj och släkt inte säger till någon onödig person att jag har tagit bort det eftersom då blir det ett nytt lösenord och jag blir hårdare med vilka jag ger ut den till. Ni är riktigt fina mina läsare och om ni någonsin har en liten fråga till mig som ni undrar ställ den då eller ge mig förslag som jag kan förbättra mitt bloggande på.

Jag är ingen storbloggare som Kissie, Dessie eller Paow och jag lever inte med en lyxig vardag, med dyra kläder och visas på skvaller bloggarna varje dag. Jag är jag, inge provocerande eller så. Läs och kommentera. puss på er. ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

heej! jag har en olympus e450 och jag fick den när jag fyllde år förra året alltså 2010 ;) den är jätte bra så du vet, man behöver inte köpa ett objektiv för den har nästan allt i den som kommer med, kram <3

2011-01-14 @ 22:56:58
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: jossan

Jag är glad att du är du, för du är ju underbar. Du är min sofia :)

2011-01-14 @ 23:06:39
Postat av: Petra

Jossan får dela med sig lite, du är min också! :)<33

2011-01-15 @ 21:28:29

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback