ADIOS / HEJ DÅ / GOODBYE

SHE.SHOT.ME | Photojojo! • Going anywhere this 3-day weekend? Photo by ? via...
nu, eller imorgon bitti lyfter flyget ifrån arlanda som tar oss till amsterdam. därifrån tar vi ett annat flyg som tar oss till cuba. kommer inte bli någon uppdatering under denna tid om jag inte får tillgång till dator plus får en massa tid att sitta vid den. så nu vet ni det. jag tar liksom en lite bloggpaus men hoppas ni klarar er. det kan hända att det kommer upp ett inlägg då och då så kom in och titta ibland.
.
jag kommer sakna mina vänner och nära och kära så himla mycket. ta åt er mina älsklingar som vet att de är er jag syftar på. jag kommer sakna er så det gör ont i kroppen. men glöm inte. tiden går fort när man ha roligt!
.
jag hoppas i alla fall att ni får underbara tre veckor här i sverige eller om ni också ska utomland. puss mina läsare. lev njut! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Kom hem!Saknar dig <3

2011-07-05 @ 19:42:11

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback