I HATE THAT I LOVE YOU

Hej ni!
.
Dagen blev inte alls som planerat och kanske bäst det. Jag drog för att kolla upp lite skor i Farsta men hittade inga för min budget. Åkte hem och insåg hur mycket jag saknade min bästis så jag smsade henne och vi bestämde oss för att ses i stan. Jag mötte upp henne, Anna och Katja och vi gick runt lite. Lyssnade på studeternas vilda firande och fikade. Även Hedda kom lite senare och vi åkte hem då klockan stod på nästan sju. Nu ska jag bara packa, dra till mamma och käka och sen drar jag igen till Stureby för att spendera kvällen där med lite vänner och sen sover jag hos Gabbi. Vill bort ifrån tallis/gubbis, det behövs. Vi hörs imorgon. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Puss, hoppas du mår bra och att du får en mysig kväll. Du vet väl att du är världens finaste?

Love u hjärtat.

2011-06-01 @ 21:27:48

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback