LYCKA / GLÄDJE

Hej ni!
.
Kom in för en liten stund sen efter att ha mött upp Malin, Niklas, Erik, Fabbe, Ragge, Saga, Sandra och Nikola vid konstgräset. Vi var där, spelade lite boll, chillade, snackade och sen gick vi upp till gungorna på skolgården och blev som barn igen. Hahaha. Vi var där och sen rörde vi oss hemåt och jag svävar på moln ikväll. Lyckad kväll som sjutton! Nu ska jag ta och sussa eftersom jag har städ-dag imorgon i någon timme och sen får vi se vad jag gör efter, troligtvis något med Malin. Men puss & godnatt läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är malin 96:a ?

2011-06-08 @ 13:26:39
Postat av: Marcus S

Jag har läst din blogg länge men har inte hört så mycket av malin förut e ni nyblivna kompisar glad för svar :-)

2011-06-08 @ 14:53:47

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback