DAG 1: BJÖRNRIKE

Hej alla fina stockholmare, och ni andra! Jag sitter just nu på vårt hotellrum i björnrike och jag ser ut över alla berg och dalar, vackert! Vi sov hos några släktingar i natt det var därför jag inte bloggade. Jag har tyvärr inget internet på min dator därför kommer detta inlägg ifrån ipaden. Vi ska om ett tag käka middag på restaurangen eftersom ingen av oss orkar laga mat. Men det har i alla fall varit kul och åka idag. Imorgon ska alla familjer äta middag tillsammans då kommer vi bli cirkus 60 stycken, haha, vi kommer ta upp hela restaurangen. Pussar till er ifrån mig och jag ska försöka låna min farbrors internet imorgon i alla fall.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback