HISS: KILLMODE!

först och främst: chinos och skjortor! åh gud jag dör så snyggt det är. killar läs och lär: men ska ha minst ett par chinos i sin garderob i toner av brunt, svart, grå osv. matcha det med en rutig skjorta i en snygg färg, snyggt som sjutton, och de flesta tjejerna dör lite inombords då de ser att ni hänger med i modet, eller jag ska nog bara snacka för mig själv men jag tycker det är mega-snyggt.
även baseball-jacka är dö snyggt på vissa killar. hittills har en pojk i min klass vågat sig på att använda baseball-jacka i alla fall i skolan och jag var nära på att gå fram och säga: fan bad snyggt men jag glömde det men ska göra det om han har på sig den igen. det passar i alla fall skit snyggt på de flesta killar. så killar, lyd mina råd och spring och köp nu till sommaren! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback