MAKE THE BEST OF THE SITUATION

om 11 dagar går jag ut gubbängsskolan. skolan som varit mitt "tredje hem" i 10 år ska jag gå ur och inte komma tillbaka till, inte som elev i alla fall. kommer det bli sorgligt? ojaa! men så skönt på massa olika sätt. tänkte bara slänga in två listor på vad som det ska bli skönt att lämna och vad jag kommer sakna så himla mycket.
.
10 saker som ska bli skönt att lämna:
.
• alla falska personer
• alla rykten
• skolmaten
• lokalerna
• min svenska lärare
• G-bladet
• tyst-torsdag
• käka med småbarnen
• vårt schema
• grupperingar
.
10 saker som jag kommer sakna så himla mycket:
.
• 9A, samtidigt som det ska bli skönt att lämna
• mina fina sköndalstjejer. amanda, ewelina, tove! ♥
• häng med gääänget efter skolan
• johanna boberg & andra fina lärare
• bo nära skolan
• gå i samma klass som niklas
• skolavslutningarna
• klassrum B211
• vårt schema på fredagar
• alla minnen!! kom som 6-åring och går ut som 16-åring!
.
Gubbängsskolan 2001-2011♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback