MIÈRCOLES

Hej alla fina läsare!

Idag är det onsdag som rubriken lyder, men på spanska!

Dagen idag på praoen var jätte rolig! Jag fick först ta ut de nya Jofama jackorna.
Sen fick jag titta att alla kläder hade larm, eller bara på några märkes-kläder. Sen var jag
och hjälpte till nere på Trend och sedan fick jag fixa larm på jeans! Som sällskap hade
jag Ingemar, skit skön kille asså. Han fick höra ela historen att jag tänke fria till Zac Efron!

Asså killarna på praoen är ju de finaste, de behandlar mig inte som ett barn/tonåring
utan som en vuxen. <3

kyss


Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Vad härligt att du trivs så bra gumman! Puss <3

2010-04-14 @ 23:24:00

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback