2010-12-05

Tumblr_lc0pcktnjr1qa5gqro1_500_large
Hei alla! Har ni sovit gott? Det har inte jag. Fast när vi har sovaöver kväll sover vi varken mycket eller bra. Vi hoppade över träningen imorse för vi inte orkade. Vi vaknade vid tio eller något imorse. Igår kväll åt vi middag tillsammans och sen gick vi ut och träffade Linnea ett tag. När det blev för kallt gick vi in och satte på Mean Girls, sjukt bra film. Petra måste vara den första tjejen som ser den för första gången när hon är 15 år. För mig blev det väl den hundrade gången, men jag gillar den verkligen. Bilder kommer upp sen ifrån igår när jag och Gabbi träffade Kenza, Puss.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback