FÖRSTA DECEMBER


Nu är jag klar med första önskelistan till mammas släkt, bara en kvar nu! Ibland har jag jätte lätt att komma på vad jag vill ha men när jag väl ska sätta mig och skriva ner det på datorn så kommer jag inte ihåg vad jag ville ha, jobbigt. Men ena är klar nu så jag ska sätta igång med den andra. Det är ju redan första december idag det är ju sjukt. Första december, hmm, snart är det nyår också. Vi byter till 2011, det är sjukt. Grattis till min dagis kompis Daniel som fyller 15 år idag också.

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll om man räknar bort läxor och tittande på The Hills och The City. Jag mår mycket bättre just nu så jag kommer gå till skolan imorgon. Jag ska ju till tandläkaren klockan tre också, panik. Men jag missar simningen i skolan, jippie! Men nu ska jag fortsätta att söka efter julklappar på Google.

Puss

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback