2010 - FRÅGOR

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Klart jag gjorde, hur mycket som helst kan jag lova ex. började jag bete mig mer som en tonåring vilket mina föräldrar inte hurrar över, haha.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ett nyårslöfte var att jag skulle sluta bita på mina naglar och det har väl fungerat sådär! Hehe...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, ingen av mina vänner.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, ingen av mina nära och kära gick bort i år, som tur var. 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Frihet av mina föräldrar, haha. Jag vill att de ska kulle lita på mig lite mer. Och en pojk skulle sitta fint.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

19/4 - min födelsedag, 9/6 - skolavslutning för årskurs 8,  21/6 - twilight fan event med Jossan, 
14/8 tältning i Jossans trädgård,
25/8 - dagen jag fick Gossip Girl - box 3 (nörd, jag vet!),
10/9 - middag och promenad med tjejerna igenom Gamla Stan,
1/10 - Idol med tjejerna,
30/10 - mega mycket shopping med papí, 4/11 - kryyyyyyyssning, 25/11 - dagen då jag fick brevet,
4/12 - träffade Kenza med Gabbi

8. Vad var din största framgång 2010?

Oj, jag har ingen aning faktiskt, någon som har något förslag.

9. Största misstaget?

Jag vet inte. Ganska stort misstag att min blogg spreds men jag vet inte om jag skyller det på mig eller någon annan, det hände.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Om jag har varit sjuk, mega sjuk har jag varit. Men skadat mig allvarligt har jag inte gjort.

11. Bästa köpet?

Jag tror det var när jag shoppade med Amanda och jag bytte ett par jeans tights för 199 kr till 6 nya saker, jag kände mig så nöjd och att jag hade gjort ett bra kap.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och mat utan tvekan. McDonalds jag har gjort er rika med alla mina köp.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla fina kommentarer på facebook, alla fina vänner som visat att de bryr sig om mig och min familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Kommer inlägg om det imorgon, checka då!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare! Alla i min omgivning tycker jag är glad hela tiden, jag skrattar åt allt och alla.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Shoppat, haha, nej jag vet faktiskt inte.

18. Hur tillbringade du julen?

Hos mamma, med släkt och familj. Med Kalle, julklappar och julstämning, så det ska vara.

19. Blev du kär i år?

Nej, om inte ännu mer "kär" i Zac, haha!

20. Favoritprogram på tv?

Jag tror ni vet det vid det här laget, och för er som inte vet det så är det Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år?

Egoboost, fast jag har inte läst klar den, men helt klart bäst.

22. Största musikaliska upptäckten?

B.o.B, Daniel Adams Ray, Bruno Mars, Tinie Tempah, Taio Cruz osv.

23. Bästa filmen du såg i år?

Jag vet inte, jag har säkert sett 1000 filmer detta år och jag kommer inte ihåg alla.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Höga vita Converse, älskade.

25. Något du önskade dig men inte fick?

Ipod.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Blev bjuden på middag av de bästa!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Umgås med fler vänner (killkompisar)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Flickig, mycket rosa, tajta kjolar, jeanstight och söta blusar och toppar.

29. Vad fick dig att må bra?

Mina vänner och min familj, Julia!

30. Vem saknade du?

Mormor, varje dag! ♥

31. De bästa nya människorna du träffade?

Grace, Sabbe och Lotta tror jag. Melinda och Mathilda såklart, haha. ;)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Tycker det borde stå Melinda istället för Melinda...Haha :D

2010-12-30 @ 23:47:31
URL: http://madeinpink.blogg.se/
Postat av: mathilda

Bra att du skrev mitt namn rätt ;) det är många som brukar skriva fel... hehe

2010-12-31 @ 14:22:24
URL: http://baratilla.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback