DAG TVÅ I SÄLEN!


Hellu underbara! Befinner ju mig nu här i lilla Sälen i Dalarna, och lever livet, eller inte! Jag har det väl sådär, men kan inte vänta tills jag kommer tillbaka till livet i Stockholm igen. Idag har vi iallafall sovit lite sen gick vi upp, sen gick vi runt i Sälens Centrum men det centrumet är inte så stort så efter en halv timme har man sett vad hela Centrumet har och erbjuda, men det är ganska gullit ändå, men inge H&M, hur överlever de? Haha. Sen åkte vi upp på fjället och tog Gurtavsliften upp på berget och fikade på ett cafe där, våfflor! Sen har vi bara varit i huset. Jag har tittat klart fjärde boxen av DH, nörd! more udate soon, xox


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback