Femton och fyrtio

Hej sötisar! Hur är livet i Sverige? Här är det väldigt bra iallafall, näst sista dagen idag, usch. Kommer sakna frankrike sjuktmycket. Igår gick jag upp lite tidigare eftersom jag, Bella och Anna skulle åka och shoppa igen. Jag tittade lite till och köpte en klänning och en ring, kommer bilder när jag kommer hem till Sverige. Sen kom vi hem vid två och då åt vi lunch och sen åkte till sjön och badade i några timmar, sen åkte vi hem till huset och fixade oss och dushade. Middagen åt vi ute på restaurang. Idag har vi varit på marknaden nere i byn, dock köpte jag inget. Sen åt vi lunch hemma hos Annas pappa och nu har vi bara tagit det lungt. Ikväll ska Anna och pappa ut och äta på fin resturang så det gör mig och Isabella till barnvakter. Aja, ni kommer få jätte mycket bilder sen när jag kommer hem. Puss

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback