JOSEFIN AND ME


Jag och min glad och fina vän Josefin ska gå på Twilight fan event på måndag! min lilla syster fick biljeterna när hon var i stan en dag men eftersom hon inte gillar twilight gav hon biljetterna till mig. både jossan och petra ville gå, så det kom överens att jag skulle fråga någon annan. då frågade jag gabriella men hon skulle åka till danmark så hon kunde inte. men sen ville jag verkligen ha med någon av jossan och petra så vi skulle lotta. men när vi skulle göra det kom petra på att hon inte kunde gå för att hon hade en sak med simningen så det gjorde att jag och Jossan ska gå på måndag. vi vet inget om vad som de kommer göra där men det får vi se och vi ska filma allt för petra, som vi kan visa för henne efteråt. jag är så glad att jag kommer se två amerikanska kändisar. det är helt otroligt. jag har aldrig sett en amrikansk kändis förut så jag tror det blir kul! xx


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback