LIVE YOUR LIFE LIKE IT WAS YOUR LAST DAY TO LIVE


Hej babes!
Sitter här med Bella och tittar på Americas Funiest Home Videos! Jag vaknade imorse och gick till pappa väldigt tidigt. Packade upp mina grejer och tog en dusch. Sensatte jag mig i solen ett tag och sen kom Bellrud. Vi åt makaroner och köttbullar till lunch, mums! Sen drog vi till Farsta och jag handlade lite på rean på GT och en otroligt fin tröja på Hm men dock inte på rean! Bilder kommer imrogon på grund av att jag ska hem till Bella strax för jag ska sova där inatt. Sen imrgon kommer jag hem vid tolv-ett eller något och sen ska jag åka ut till några bekantas land med familjen där ska vi fira midsommar! love ya


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback