MinI-FredaY


Hellu bloggish! Sitter och lyssnar på massa skön musik och jag ska snart packa upp mina grejer ifrån mamma.
Idag har vi haft idrottsdag på Enskede Ip, min hemmaplan, haha. Men jag fick skjuts av Jossans snälla pappa. Sedan stötte vi kula, hoppade längdhopp och sprang 100 meter. Sedan tittade vi på staffetten där vår klass kom tvåa av fyra klasser. Sedan gick jag hemma och var hemma vid halv tolv eller nåt. Jag har suttit ute lite och tittat på sjunde himlem. Sen gick jag och syster och hämtade våra saker ifrån mamma, men vi fick skjuts hem eftersom jag kan nästan inte bära in grejerna in till nästa rum för de väger som in i Norden.
Nu har jag lov i fyra dagar, jag vet inte om det blir mycket uppdatering eller inte.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback