FEM SAKER JAG SAKNAR MED SOMMAREN

Dopsel.wordpress_largeTumblr_lbp9bbz4oa1qdyadeo1_500_largeTumblr_lbwda6gbog1qck8rjo1_500_largeTumblr_l7p12k8x6v1qbriamo1_500_large535590_sugar_free_large
ett: det som jag tror de flesta saknar är ju såklart värmen och solen, bäst!
två: att kunna bli brun utan BUS eller fusk. På sommaren får man en sån fin solbränna.
tre: bada och sola. dock gillar jag sola mer om det är varmt. Jag gillar mer pool än svenskt vatten. 
fyra: the summerfashion såklart.  som att ha på sig t ex ett par ljus jeansshorst + ett slappt linne och converse till + de bruna benen och solglasögon. Eller en sommarklänning och bara ben. Jag saknar hela utbudet av sammarplagg. Jag ryser, ohhh.
fem: alla saker man kan göra på sommaren som man inte kan göra på vintern som att ha piknik, gå på grönan åka till olika platser med vänner som landställen och massa sånt.
man kan konstatera att jag saknar sommaren mycket!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback