IS NOT THE SAME



Hej. En urtrött Sofia som skriver, något har bara hänt med mig på senaste tiden. Jag har börjat tänka på andra saker, blivit ofokuserad och lite bortkommen. Jga tror mina vänner märkte att jag var lite konstigt på mig idag. Jag kan inte sätta på fingret på vad det är, jag känner mig lite ensam fast jag har vänner runt om mig, jag är ganska vilsen och osäker. Skulle träffat Lova ikväll och vi skulle kanske träffa lite killkompisar men det blev inget. Vi ska ha gäster ikväll men jag kommer nog sitta i mitt rum och göra läxor eller titta på film eller något, heidå. <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Ja, du var inte riktig dig själv. men gumman om det är något ring bara. jag finns här för dig. det kommer jag alltid göra. jag älskar dig :)

2010-11-13 @ 17:24:22

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback