YOU ARE THE BEST THING I HAVE


jag lovar att jag har på mig en tröja på bilden bara att den inte syns, haha.
Hejsan. Har bloggat lite på eftermiddagen/kvällen hoppas jag att ni har märkt!
Bella hade två kompisar över, Melinda och Alice. Alice känner jag sen tidigare men Melinda har jag inte träffat så många gånger. Hon är så trevlig tjej. Hon tycker jag tar så snygga bilder och blir jättebra på bild, taaaack. Underbart att ha så trevliga personer på besök. Tittade även in på hennes blogg och hon hade skrivit att Bella (min lillesyster) har världens snällaste systrar! Haha, gud va snällt! Tack Melinda!
Annars börjar snart Desperata Husfruar som jag älskar! Jag ska läsa några gånger till i Kemiboken och Samhällsekonomin och sen är jag klar med läxorna för ikväll. Ciao ♥


Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha sant ju :)



Ps. Du har typ världens bästa blogg! Håller på att läsa alla inlägg som du har gjort det här året nu, hihi... :)<3

2010-11-19 @ 21:55:57
URL: http://madeinpink.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback