!

Jag tittade in hur många inlägg jag har gjort nu under oktober hitills (det är ju bara den 10:de idag men kul att de iallafall) och jag fick ihop 57 stycken. Herregud tänkte jag, kan det vara möjligt att jag har gjort så många inlägg på så få dagar och ja det var det.

Mina inlägg på bloggen kanske inte alla är jätte mycket att läsa. Som ibland kanske ett inlägg bara består av en bild på mig eller något annat. Det är inte så att jag känner ett måste på att göra fem-sju inlägg per dag. Oftast är jag bara sugen på att blogga och så sätter jag igång. Ibland kanske det blir bara två inlägg med mycket innehåll eller 10 med lite lite text på varje. På min blogg visar jag er, mina läsare, om sånt som pågår i mitt liv, min vardag och sånt jag gillar och inspereras av. Jag är väldigt öppen och skriver mycket om mina åsikter dock inte för privata saker eller saker som kan uppröra läsarna (alla pekar på kissie, haha).

Mina föräldrar som läser min blogg brukar säga att jag ibland skriver stavfel, och ja det har jag märkt själv ibland men det är oftast för jag skriver så snabbt för jag har bråttom och inte hinner läsa igenom eller så vet jag inte hur ett ord stavas riktigt men fel gör alla.
En annan sak är att jag ofta inte skriver stora bokstäver i min text och det är en smaksak. Jag tycker texten blir mycket snyggare med små bokstäver enbart. Men jag skulle aldrig i skolan skriva en liten bokstav efter en punkt.

Jag hoppas ni gillar min blogg och jag har fått massa cred för mitt otroliga uppdaterande, man helt ärligt skriver jag eller gör inlägg då jag har lust och hinner, oftast. A BIG HUG FOR ALL OF YOU. 

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag tycker din blogg är sjukt bra. Vinner lätt över både kisses och kenza....

Men inget slog ju min blogg :) synd att den var tvungen att läggas ner bara. love you gumman <333

2010-10-10 @ 18:09:38

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback