ONSDAG


hola alla fina människor som läser denna extremt tråkiga blogg, haha, men om ni tycker det kom gärna med förslag och frågor jag ska svara på i ett inlägg, jag lovar att det blir skit kul.

annars har livet på bistrot gått jättebra. min handledare växlar med att vara en underbar handledare och någon jag vill döda, hihi, skämt åtsido. men hon kan var riktigt irreterande ibland vill jag säga till er. börjar bli sjukt bra kompis med Sabine och Grace nu, är de skit roliga.

jag börjar också bli lite nervös för vilken lärare som kommer och säger hej, jag hoppas det blir någon bra som typ.. johanna. aja, nu ska jag snart packa klart allt för veckans flytt till mammas place, hörs.


Kommentarer
Postat av: Petra

Först har jag ett förslag på vad du ska skriva om...: MIG! =D<33

men jag tänkte berätta vem som kom och hälsade på mig...Micke -.- kul,kul!

2010-10-20 @ 20:17:03

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback