SNÖÖÖÖÖ?

Tumblr_lalua6zstu1qe0hneo1_500_large
Imorse när jag vaknade gick jag upp och tittade ut och hela ängen var helt vit. Jag frågade min lillasyster som hade varit uppe ett tag varför den var vit och hon sa att det var frost. När vi tittade ut snöade. Snö, redan? Det är ju bara den 22 Oktober det är väl lite för tidigt. Hösten varade ju typ i två månader eller något.

Dock så är solen framme nu igen och mycket av den snön som la sig på Stockholms gator imorse är borta. Men kommer snön kunna töa bort helt innan ny snö kommer? Var detta bara tillfälligt, för en dag, och sen väntar vädergudarna tills December eller i alla fall till November, eller hur? Allt återstår och se.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback