ONLY GIRL IN THE WORLD


nu sitter jag här och har tittat klart ett avsnitt av vänner för ett tag sen. var hemma hos pappa och julia blev förkrossad när jag skulle gå, som alltid. annars så köpte jag naturgodis påvägen hem ifrån pappa. naturgodis är enligt mig otroligt gott. ett + är att det är nyttigt och gott och ett - är att det är så himla dyrt, det är dubbelt så dyrt som vanligt godis, snyd! aja, planerna för kvällen är lagda och det blir så att min fina moster erika kommer hem till oss och vi ska väl hitta på en massa roliga saker, kanske går någon bra film på tv ikväll, vemvet? aja, hon kommer om ett tag så nu måste jag sätta på musik på högsta och börja plocka undan i mitt stökiga rum. xo


Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Tack för en mysig kväll sötis <3

2010-09-26 @ 18:04:23

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback