MIN/MINA FAVORIT:

Glass: Ben and Jerrys Cockie Doug

Musik: Allt som spelas på typ The Voice

Färg: Vitt och rosa.

Film: Kärleksfilmer och High School- filmer

Språk: Amerikanska, Engelska, Franska, Spanska är fint.

Länder: Thailand, Spanien och USA (har inte varit där..än)

Städer: Stockholm, Palma, Oslo haha skojar bara!

Skolämne: Älskar SO, typ det bästa jag vet!

Mat: Tacos, Thaimat osv.

Sport: Att titta på tycker jag nog en fotbollsmatch där det händer mycket.

Såpa: Ehh, jag vet inte riktigt.

Tv Program: Gossip Girl, Desperate Housewives, One Tree Hill, Top Model, 90210 osv.

Efterrätt: Banana Split!

Band: Hmm, lyssnar inte så mycket på just band!

Idol: Tyra Banks

Klädesplagg: Tajta byxor, söt topp och svarta kilklackar!

Affär: H&m, Gina Tricot och Bik Bok!

Kex: Öhh, jag vette fan!

Chips: Naturchips med gräddfil smak!

Läsk: Coca Cola

Drink: Margarita

Bil: Range Rover

Egenskap hos annan människa: Trevlig, en som bryr sig, lugn men kan larva sig också! 

Modell: Megan Fox 


Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Tyska, Ryska, Polska typ, haha

Skolämne: No, det gillar jag knappast mycket, vissa saker är riktigt ointeressanta!

Mat: Allt under vattenytan och svamp.

Affär: Jag vet inte, Sister har inte riktigt de kläder jag använder.

Artist: Jag vet inte, gillar inte så mycket svensk musik och typ dansband, usch, men jag hatar det inte.

Tv Program: Naturprogram, det är så tråkigt att jag alltid somnar till det...

Filmer: typ Narnia gillar jag inte så mycket. Och jag älskar knappast skräckfilmer.

Egenskap hos annan människa: Falskhet och när någon bryter ett löfte.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback