SVAR PÅ KOMMENTAR

Felicia om BUTTERFLY FLY AWAY:
redigerar du dina bilder? i så fall i vilket program? hur får du dina bilder i den tonen på bilden?
kan du lägga upp en oredigerad bild på dig? kram
svar: Hej Felicia! Ja, jag redigerar stor del av mina bilder men inte alla. Dock brukar jag mest bara ändra färgen som den på bilden. Jag använder mig av Picasa 3 och där ifrån till Picnik där jag har Premium vilket betyder att man kan använda sig av så mycket mer inställningar och justeringar än om man skulle göra det gratis. Men för att få det så kostar det en slant men det kan du se på sidan. För att få bilden i den tonen som i inlägget du redigerade väljer jag en som heter polaroid men man måsta ha premium för att använda sig av den inställningen. Du kan gå in här för att redigara i Picnik-> http://www.picnik.com/
Såklart jag kan. Bilderna här nere har jag inte rört alls.

bilden i mitten är ifrån idag.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback