THE WORLD'S GREATEST

detta inlägg är tillägnat till två av mina närmsta vänner nämligen daniela och yasmine. ni är bäst!

daniela - vart ska jag börja? denna tjej kan sin sak och står för vad hon tycker. har alltid något bra i huvudet. finns alltid där om man behöver snacka och förstår mig precis. en sån vän som alltid säger det som man behöver höra, ni fattar va? jag och daniela har känt varandra sen tvåan/trean eller något sånt. vi har haft perioder så vi har varit jättebra kompisar men även då vi inte har snackat så mycket. de närmsta månaderna har vi kommit varandra jätte nära och cheyen kan mig utifrån och in. vi går ihop, liksom matchar. ibland går jag bara fram till människan och håller om henne och känner sådan lycka över att hon just är min vän. daniela är begåvad på så mycket. men det jag tycker att hon är bäst på är att vara en underbar vän. jag är glad över att ha henne som min vän, stolt över henne. älskar dig grovt.

yassie - ja ni. här har vi ju världens mest finaste tjej. alla som har träffat yasmine har troligtvis fått uppleva känslan av att ha en jävligt underbar tjej i sin närhet. jag känner mig trygg och omtyckt då jag är med yassie. yassie är en av de snällaste människor jag känner och vill aldrig göra någon illa på något sätt. yassie och jag träffades första gången när jag gick i sjuan, på fotbollen. vi hann gå några månader tillsammans innan hon bytte lag. men jag kände redan då att hon var en tjej som man kan lita på. i åttan började hon i min skola, i parallell klassen. vi var till en början inte jätte tighta utan har nu på senare till "funnit varandra". vi klickar. det går inte en dag utan att jag snackar/chattar med henne nu för tiden. vi kan prata om allt och jag litar på henne till hundra procent, det kan man. åh, jag vill bara säga till dig gumman: jag älskar dig enormt.

you and me together, stars forever! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

Åh vad fint skrivet. blir alldeles tårögd. älskar dig så otroligt mycket gumman! sjukt glad över att vi klickat så bra!! <333333333333

2011-03-26 @ 18:17:44
URL: http://singoutloud.blogg.se/
Postat av: Yassie

Håller med Daniela! Så fint skrivet, blir jätterörd.

Älskar dig med sofia - you and me together stars forever <3333333

2011-03-27 @ 00:56:15

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback