It´s Friday ! <3

Min dag började med att jag vaknade, så klart ;)
Gick upp och åt frulle och fixade mig för skolan.
Min första lektion var elevens val och där var det mest chill
och sedan engelska med ett lätt engelska test.
Hade sedan matte och vi fick varsinn glass
på grund av att alla blev godkänt på provet. Mums.
Sedan hade vi svenska, då var vi i datasalen och skrev på våra kärlekberättelser.
Sedan var det dags för lite lunch, då fick vi kyckling. Sedan so med Johanna Boberg.
Efter skolan gick jag hem och träffade min söta lille syster Julia.
Sedan gick jag hem till Bellu och vi gick på en lite promenad.
Men ikväll har jag inga planer men i morgon blir det match '
och mina hunney bunneys ska titta på mig.
Sedan ska vi kanske hem till någon, trevligt trevligt :)

sorry om ni läsare har blivit bevikna på att jag inte har skrivit så mycket på sedaste tiden så ska jag berätta vad jag har gjort denna vecka:

Måndag: Läxor
Tisdag : Fotboll
Onsdag : Bellu och läxor
Torsdag:Fotboll

You know you love me, Xoxo Sofia girl <3


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback