onsdag

Hej!

Idag vaknade jag klockan 7.00 och gick upp och fixade mig för skolan.
Min första lektion var spanska, kom till skolan och efter ett tag så kom Jossan och Tove.
Efter ett tag kom även dom andra sötnosarna.
Hade spanska och sedan no, hade ganska tråkigt men sedan blev det lite bättre på so:n, jobbade hårt ;)
Sedan var det äcklig lunch och sedan no igen men då halv klass, jobbade hårt även här och gjorde lite övningar.
Sedan hade vi kort rast och sen svenska i data salen där vi skulle renskriva våra kärleksberättelser som vår lärade hade läst, som tur var tyckte han att jag hade gjort ett bra jobb så jag började sedan renskriva. Gick hem och var med Bellu en stund, hon gick hem och jag gjorde läxor. Åt sedan lite lyxmiddag pga att Anna och Julia åker till Frankrike imorgon :´(
kommer sakna dom. Men har ganska bra planer till helgen, ska på bio, troligtvis Gröna Lund och det är min födelsedag på Söndag så glöm ej att gratta mig <3 :)

xoxo


 


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback