Tisdag in the city

Hej hopp!
Dagen tillbringades i stan med två av mina kära kompisar Lova och Trixi.

Sofias dag: Jag vaknade ungefär klockan 8 av att Isabella och Anna
var utanför mitt fönster och skulle tvätta cyklarna.
Jag hade så ont i halsen så att jag inte kunde sova mer.
Gick upp och åt frukost , yammy.
Tittade tv och gick sedan och klädde på mig och fixade mig.
Tog mina saker och mötte Trixi och Lova och vi gick till tunnelbanan
och åkte till Medborgarplatsen och gick till H&m i götgatsbacken,
sedan till Monki och sedan till H&m igen.
Vi gick och gick och äntligen kom vi fram till mysiga kaffét String i stan.
Vi fickade och satt och pratade där i nästan 3 timmar.
Vi lämnade String och gick mot Medis igen och vi tog tunnelbanan hem igen.
Hemma hade Bella kompisar så jag hoppade lite studsmatta med dom tre.
Gick in och tittade på tv och åt sedan lite middag och nu sitter jag här:

Inte så roligt inlägg men det är bättre än inget. <3 :)
 
Bjuder på lite bilder  sen

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback