090426

Hej alla fina läsare!
Idag ska jag hem till pappa för att jag ska fira att jag har fyllt år, så hela släkten kommer.
Jag ska fira tillsammans med min lilla lille syrra Julia som fyllde ett igår Grattis vännen och även med kussen Elliot som fylde år i veckan. Men jag vaknade iallafall för en stund sen och gick upp och tittade tv och sminkade mig.
Klädde på mig och nu lyssnar jag på lite skön musik.
Gårdagen var underbar jag hade match men tyvärr förlorade vi, men lilla Petra och Bella kom och hejade på mig :)
Vi gick hem till mig och jag duchade och sedan åkte vi hem till Jossan och åt middag. Vi var typ ute hela kvällen med Linnea och Ida. Vi hade jätte kul. Sen gick vi hem till Jossan och tittade på robinsson och åt chips och godis, åkte hem från Jossan kl halv elva och somnade vi tolv kanske. Tack tjejer för en mysig dag!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback