090405

Hej hej!
På sista tiden har bloggen varit väldigt tyst och jag säger förlåt för det men förra veckan var det mycket fotboll och läxor för mig.

I Fredags: Vaknade och gick upp hade elevens val. Hade sedan engelska och matte prov. På matte provet gick det mycket bättre än väntat var nästan säker på allt! Hade sedan svenska, lunch och sedan sista lektionen So fick sluta 10minuter tidigare. Gick hem och åkte till stan med Anna. Vi tittade på skinjacka till mig. Tittade runt lite och åkte hem med 2 par strumpbyxor. Jackan skulle vi beställa för den var slut. Åkte hem och gick hem till bella och tillbringade kvällen där. Sov där och vi tuppade av vid 1.

I Lördags: Vaknade hos bella vi halv 12 . Vi åt frulle och fixade oss. Jag och hon bestämde oss för att åka till farsta. Tittade runt lite och träffade fina ewelina. Gick runt lite till och när vi skulle hem så träffade vi jossan och petra. <3
Pratade lite med dom och åkte hem, kom hem med en ny smink nesesär och puder. Kom hem och klädde på mig fotbollskläderna och far iväg för att spela match på Hammarby Ip mot hammarby. Träffade Tess och Yasmine som spelar i hammarby. Förlorade tyvärr och åkte hem och åt oxfile. Tittadee på film och somnade vi halv ett.

Idag: Vaknade prick 12:02 gick upp och åt frukost. Fixade mitt stökiga rum och fixade mig. Dagen ska spenderas hos min kusse som har fyllt år. Men får även träffa min älskade faster som har bott i australien sedan någon gång förra året, mysigt!

Ska bättra mig på att skriva! <3

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback