Måndag?

Är det måndag idag?
Man blir helt ovetande om vilken dag det är på
loven, eller man bryr sig inte! Haha... :)

Idag ska jag vara med BellaBästis.
Vi ska nog titta på min Gossip Girl box
hela dagen. LOVE!

Igår sa jag ju att jag var i stan.
Jag hittade en tunika på Gina Tricot för 74 kr.
Jag provade den inte för det var så lång kö och
såklart tog jag fel storlek. Kom hem och provade.
Jag vet ej om jag får byta till en större storlek eller
om syrran får den.

Jag hade fått samma julklapp av Bellasyster och Bellabästis
så då fick jag välja vad jag ville ha istället av Bästis.
Jag valde tre rosetthårspännen och ett läppstift. <33
Bilder kommer sen..

Puss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback