I <3 U

 
Sett på låten innan du läser!

Mormor  21 Juni 1945 - 16 Juli 2009

MIn älskade mormor,
Varför försvann du?
Varför finns du ej mer?

En bättre mormor kunde jag inte få!
Du tänkte alltid på allt och alla!
Du sa till mig att du var så lycklig när
jag kom till livet ochgjorde dig till mormor.
Allt jag gjorde gjorde dig stolt sa du.
Jag kan ej fatta det här.
Min mormor, du kommer alltid att finnas i
mitt hjärta!
Jag vet att du är där uppe i himmlen och
tittar ner på mig.
När jag behöver dig kommer du vara
där ändå om jag inte ser dig eller ej!

Som Whitney Houston säger,

I will always love you!



Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Åå Sofia, vad fint du skriver! Jag blev så glad och rörd. Tack gumman, en jättefin hyllning till vår älskade Mormor (och Mamma).

Puss och Kram från mig till dig

2009-07-17 @ 21:46:26

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback