21:47

Hej alla vackra där ute!

Ja, min dag har varit helt perfect.
Jag vaknade och gick upp och vi 12 tiden så gick jag
bort till tunnelbanan och träffa jossan och vi åkte in till Götgatsbacken.
Vi gick in på Gina Tricot där jag hade lagt undan ett par jeans-tights som jag köpte.
Sedan gick vi vidare till H&/M och jag köpte mig ett sommar linne.
Sedan tittade vi runt lite och sedan åt vi på lilla Donken
och för att vara lite duktiga gick vi till Ringen.
Där gick vi in på ett annat H&M och där köpte jag en till tröja.
Tittade runt lite och sedan åkte vi hem.
Jag fick vara hemma i typ 20 minuter för att jag skulle på träning, sen som vanligt var jag.
Men hann iallafall. Efter träningen åkte jag hem till pappa och grattade
honom på hans 44- årsdag.
Grattis Papi! :) 
Gick sedan hem till mamma och åt och städade mitt rum.
Sedan tog jag en lång varm dusch.

xoxo

P.S Ja, jag älskar att shoppa! <33


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback