Love to all!

Hej hopp alla!

Igår var det MIDSOMMAR och jag firade
på mammas kompisars land,
men vi sov även över där.
Jag tyckte det var lite kul och lite tråkigt.
Men alla var trevliga.
Vi var kanske 40 personer där och
alla dansade typ salsa natten lång.
Jag har inte gjort så mycket mer.
Jag vaknade imorse hos dom och gick upp
och åt frukost och gjorde mig
klar och vi åkte vid 10. Ja, skit tidigt jag vet.
Men vi åkte hem och det tog typ 40 minuter.
När jag kom hem somnade jag bara bums.
Och sedan vaknade jag och gjorde lunch
med lille syrran. :)
Nu har jag städat köket för en stund sen.

Har inget roligt att skriva!

haha xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback