Ont i min lilla hals :(

Ja som sagt som rubriken säger är att jag har jätte ont i halsen
och kunde inte gå på träningen idag. :(
Vi hade en väldigt skön torsdag idag i skolan.
Jag började klockan kvart över åtta och hade so
där vi spelade upp våra egna domstolar.
Sedan hade vi idrott där vi skulle
vara inne på grund av det tråkiga vädret.
Men sedan sa en liten dum gosse i min klass att
vi i våran klass inte sprunigt coopertestet
fast han ändå inte skulle vara med. 
Men tjejerna i min klass vägrade och
jag kunde inte springa för jag hade ont i halsen
och jag hade glömt mina skor hemma
så vi fick vara inne och göra vad vi ville. 
Sedan fick vi pankisar till lunch, mums.
Och som grädde på mosset en lång lunch rast.
Hade sedan svenska och sedan slutade vi
för att vi inte hade någon spanska
så jag gick hem
och la mig framför tv och åt massa halstableter.
Imorgon för jag sovmorgon och går bara i skolan
i en och en halv timme för vi ska bara städa
 och rensa skåpen. 








Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback