Summer!

Hej hopp alla bloggare!
Hur mår ni?
Jag jag har inte haft tid att göra uppdatering för att det har hänt så mycket
och jag har inte haft mycket bilder på sistone men det ska ändras för nu funkar min kamera.

Sedan sommarlovet började har jag bara tagit min tid på allt jag har
sovit längre och gjort det jag vill.
Jag har gjort saker med lite kompisar som Jossan, Petra och Bells. <3 :)
Men även med Lova och Trixi :) och Amanda och Tove. :)

I torsdags så var jag på Grönan med mina små flickor och vi hade det jätte
mysigt, det var NRJ- in the park samtidigt så vi tittade lite på det också.

I Lördags så kom bästis till mig och vi bara tog det lungt.
Och på kvällen när hon hade gått hem så kom Trixi oxh Lova.Vi tittade på jätte gamla
filmer vi hade gjort när vi gick typ i fyran. Mycket skratt och popcorn på golvet:)

I Söndags så var jag på Amandas land på "sovaöver- fest" det var mysigt och fick
lite nya kompisar. Tack Amanda, Tove, Alicia, Ellen och Freja för en trevlig sen-helg!

Just nu sitter jag och lyssnar på skön musik och
längtar efter mina flickor Jossan, Petra och såklart Bells. <3



MIna tjejer efter vattenkrig hos Jossan.


Kommentarer
Postat av: Lova

Bara jag som spillde popcorn opå golvet haha...

2009-07-10 @ 22:03:34

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback