onsdag <3

hej på er läsare !
Idag har jag vaknat och gick upp hade en trevlig spanska lektion,
men jag saknade amanda och ewelina där <3
men hade sedan no, so , no och sedan en liten svenska lektion.
Efter skolan var det lite snöbollskirig utanför, kul kul!
Men jag och bella vandrade hem och satte oss framför datorn,
satt där ett tag och sedan åt vi mellis och typ pratade.
Jag gick hem och åt middag.
Efter det blev det lite kort tve tittande och sedan massviss med läxor 
alltifrån so till svenska till matte till engelska till spanska gjordes
och jag kände mig stolt . Men nu sitter jag har och tänker på vem som ska bli dagens finaste !
Ni får gärna ge tips på dagens finaste så kanska jag håller med, men nu ska jag gå och fika.

pussokram

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback