torsdag

Hellu alla!
Idag är det torsdag och dagen började med att jag hade sovmorgon till halv 10 och då hade vi idrott,
hade typ styrketräning.
Sedan hade vi träslöjd och sedan en lugn spanska lektion där vi typ sjöng halv lektionen.
Gick sedan hem, men bästevän föjde också med. Vi bakade muffins med lille syster, gottgott!
Bella gick sedan hem för att jag skulle till min fotboll, hade styrka där med så nu är jag riktigt stark. :) 
Kom hem och gjorde mig själv lite potatis bullar. Tittade på vänner och nu sitter jag här. 
Om ni skulle se mig nu så skulle jag ha ett jätte stort smile på läpparna för jag hade glömt att vi är lediga imorgon <33  
Vi är lediga för att det är studiedag, ska kanske titta lite film imorgon och kanske hitta på något annat kul.
Ska ikväll ta en dusch, titta film och kanske läsa nya frida tidningen som kom idag.
 
loveya <3


Kommentarer
Postat av: Lilla Trixi

sofia :)))



vi borde ses, elr vi har sagt att vi ska ses men vilken dag? de är frågan heh puss hör av dig <3 ily<3

2009-03-24 @ 18:26:01
URL: http://lillatrixi.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback