måndag

Hej på dig!
Dagen började såklart med att jag vaknade kl 5 över 7 och tog och gjorde lite frukost , fixade mig och gick till skolan , ej kul -.- !
Första lektionen på måndagar är alltid engelska jag hade ett lite läxförhör och blev väldigt nöjd attt jag klarade det.
Hade sedan bild och musik, tog det bara lungt. Sen hade vi matte och klassråd. Gick hem med Bella och vi bakade småkakor och gjorde läxor, gick hem från Bella runt kvart över 4, för jag hade ont i huvudet och skulle göra läxor :)
Jag kom hem och fick så ont i huvudet så jag trodde jag skulle dö -nästan i allafall- :)
Jag tittade på my super sweet 16 och room radiers typ. Just nu har jag duchat och ska snart äta middag. imorgon har vi KID- dag och det betyder komma ikapp dag , så om man har fått omprov eller omläxa ska man göra det, men jag hade inget i engelska eller svenska så jag får en riktigt lååååååång sovmorgen till kl 10.50. Jag tror att jag bara har en lektion imorgon så jag slutar typ 11.50 :) <3
Ikväll ska jag titta på 90210 och the sekret life of the american teeager :)
 
ett tips gå in på ewelna.blogg.se/ hon har skrivit ett inlägg om kärlek som är jätte fint :)
                         


Kommentarer
Postat av: ewelina

Sötnos sofia! :)<3

2009-03-10 @ 10:05:25
URL: http://ewelna.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback