våfflor

hej läsare !
Idag är det onsdag men även våffeldagen, ska snart äta några.
Vaknade idag av Bella som gick upp klockan halv sju, jag ville ta det lungt imorse så jag gick upp jag med.
Efter lite frukost och allt klart i badrummet, så gick jag till skolan och hade spanish.
Patricia var ej där så vi hade vikarie. Efter spanskan hade jag no, på no:n fick vi träna tiil vårat so prov som vi skulle ha lektionen efter.  Hade sedan vårat so prov som det gick helt ok på. hade lunch och åt något kontigt som jag inte viste vad det var. Hade sedan no lektion igen som vi laboreradeb på, en lite kort rast och sedan svenska som jag läste halva lektionen och skrev på min långa berättelse andra halv timmern. Gick hem till bella en stund och sedan gick hem för jag skulle göra läxor. Kom hem och gjorde matteläxan, fast inte hela. Sitter nu vid datorn och snyter mig varje sekund. Ja, jag känner mig inte så bra för jag har blivit förkyld. Blev ingen fotboll idag på grund av läxor och förkylning. Men får se om jag kommer imorgon.
pussisar och kramisar<3

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback