En dag är mer än bara än dag.

Hej, jag har precis ätit lite tacos till middag och läsit igenom alla mina 7 favorit bloggar.
Annas mamma är här och är barnvakt till Jullis, och jag ska vara det imorgon.
Idag i skolan hade vi temadag, Nya klassen.
Vi skulle först interjuva någon man inte kände så bra
och sedan skulle vi i en grupp ut på "skattjackt" och leta efter vissa saker som stog på en lapp.
Vi fick inte bäst och vann inte glass. Efter det gick vi ut och lekte, jätte tråkigt.
Gick sedan hem med Bästevän och vi gick sedan hem till henne och åt mellis.
Sedan åkte vi till stan och jag träffade mamma där och så fick jag välja en tapet till mitt rum.
Åkte sedan hem.


 

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback