Inte skrivit på länge fy, fy..

Hej alla!

Sorry för att jag inte har skrivit på mer än en vecka. Tiden går bara så fort men jag ska berätta allt .

torsdag förra veckan: Vanlig skoldag idrott, slöjd hamburgare i skolan och bingo på spanska.
Vi hade gäster på kvällen och hade det mycket mysigt.
Fredag förra veckan : Ledigt ifrån skolan och jag var med Bella som sedan sov hos mig vi såg slumdog millionare, mysigt.
Lördag : Stan med bästevän , lunch och massa shoping. Köpte en tröja på h&m och ett par solglasögon och sommaravslutningsklädning på Gina Tricot. Vi åkte en sväng till Hemma kväll och köpte Ben and Jerry. Gick hem och åt middag. Somnade vid ett.
Söndag: Dagen gick åt att göra läxor och hjälpa till pappa med lite saker. Somnade ca ett.
Måndag: Ledigt ifrån skolan på grund av studiedag. Vaknade kl kvart i ett och började att äta lunch. Tog en tripp till något köpcentum i Nacka kom hem med ett par tights. Hade utveklings samtal och hade bra resultat i skolan. Somnade vi halv elva tror jag .
Tisdag: Hade först sovmorgon och sedan gick jag till skolan och där fick jag veta att vi hade håltimme för Micke var sjuk, suck. Gick hem med Izza. Kom tillbaks till skolan och hade då matte , so och no. Efter skolan åkte jag till sture gallerian för att gå till optikern och titta om mina lincer var ok. Åkte hem och var hemma i tjugo minuter och sedan bar jag åt mot träningen. Kom hem och åt middag. Tv och läxor på kvällen.
igår: Vaknade fixade mig, gick till skolan och hade spanska. Hade ett so prov och det gick jätte bra. Kom hem efter skolan och gjorde massa läxor. Städade lite i huset och tittade på tv och sedan mer läxor. 
 

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback