Nobody is like you!

Hej!
Har inte gjort så mycket denna helg.
Jag har typ bara varit på landet och suttit inne och tittat ut på det tråkiga vädret.
I Fredags var jag bara hemma och tog det lungt med familjen och tittade på talang och någon film.
I Lördags åkte jag till landet och det var regningt och tråkigt väder så jag satt inne. Kvällen gick och jag åt middag och tittade på robinson och spelade kort.
Idag vaknade jag och gick upp och åt frukost. Var lite inne och tittade tv på landet och sedan gick jag ut och satte mig på bryggan och ritade :) fikade och packade ihop och sedan åkte jag hem.
Jag åt middag och tittade på favorit programet Gossip Girl!

Under nästa vecka ska jag på Grönan med laget :) Men vet ej om jag vågar åka insain.

xoxo / sufia

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback