En blöt tår som redan fanns.

Hej har inte skrivit på ett tag nu, SORRY !
Men min vecka har varit ok:

Tisdag: Började skolan 10.25 gjorde inget för vi hade kom ikapp dag och jag hade inga rester så jag fick gå hem efter en timme. Åt thai hemma och tittade på P.S I love you. Bella kom och vi gick hem till henne och åt mellis och satt en stund vid datan. Gick hem till mig och vi skulle gå och titta på lillesyrrans Mamma mia uppvisning i skolan. Den var riktigt bra, dom sjöng och spelade upp en omgord veriation av filmen och min lillesyrra var huvudrollen. Gick med la familia och åt middag på Daisys, mysigt mysigt. Tittade sedan på tv.

Onsdag: Vanlig skoldag och sedan far jag hem till pappa. Lillesyrran kom hem och vi gick till tunnelbanan och skulle åka och gratta min lilla kusse som fyllde 7 år och min moster som ochså fyllde år. Vi åkte till Kista där mamma jobbar och med henne åkte vi till täby centrum och jag åt middag på tacobar. Vi åkte hem till kussen och hade en trevlig kväll.

Torsdag: Ingen skola! Var hemma med lillesyrran och gjorde ingenting. Gick sedan hem till pappa där min nya tv hade kommit. Satte upp den med pappa och sedan bar det åt till min faster som fyllde 20 år. Trevlig kväll med alla kusiner på pappas sida. Vi var där i sex timmar och vi spelade nästan fotboll i 4 timmar. God mat och vattenkrig.

Fredag: Vaknade klockan tio och gick upp och åt fruckost. Klädde på mig och körde lite playstation med lillesyrran.
Gick ner till mitt rum och läste lite veckans nu! Ikväll blir det nog bara mys med mamma. Men imorgon ska jag troligtvis till landet.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback