Domingo!

Hej !

I morse gick jag upp tidigt för jag skulle spela match.
Med bara en avbytare förlorde vi med 6-0!
Jag åkte hem och åt lunch och tog en dusch.
Idag har jag bara tagit det lungt och tittat på tv.

Igår var jag med Bästevän. Vi köpte godis och tittade
på tv. Sedan åkte jag till min söta Moster och fina små kusiner 
för att fika. Vi var där i 2 timmar. Sedan åkte vi hem och 
köpte thai mat på vägen, sedan hyrde jag och mamma en film som
vi tänkte se men innan vi ska börja titta ringer ett par kompisar
till min familj och undrar om vi vill komma hem till dom.
Tillbringade kvällen där med Syster och Alice. 

Ska snart sätta mig i soffan och titta på Top Model.
Ha en underbar Söndagskväll!

Peace S.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback