26 April



Hej bloggen! Måndag idag, för de som inte visste det. Idag var det min första skoldag på mer än 3 veckor, men den gick bra och fort. Först hade vi spanska, hände inte så mycket men det var kul och prata med mina fina vänner ifrån Sköndal, och prata om vad som har hänt under lovet och praoen, och det var en del, hihi!
No stod näst på schemat och det var lugnt där med. Fick läxa som vi ska ha till imorgon,
 nu får man börja plugga och faktiskt anstänga sig på kvällarna igen, inte kul. Sedan hade vi musik där vi tittade på film. Äcklig lunch och sen So där vi börjar med nytt ämne: Samhälle! Sedan fick vi sluta typ en timme tidigare. Jag och bästis åkte till Farsta för jag skulle fixa lite saker! 
Kyssar


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback