<3



Hej bloggen! Jätte tråkigt inläggtidigare idag men jag hade inte tid att skriva. Jag har fått massa fina presenter som presentkort på BikBok och GT, Vita Jeans, Jetset klocka, en väska, tvår tröjor, fiiina ljushållare och en blomma! Tack så mycket alla! Iallafall, moster kommer ikväll istället och firar eftersom hon jobbar, så hon kommer hit på middag och morfar stannar också för lite mat. trevligt med besök! Annars inga planer för kvällen förutom njuta av att det i helg eftersom jag ska tillbaka till skolan på måndag! Annars är jag fortfarand förkyld, och det är inte kul, bara så alla vet!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Åååå Sofia, vilken jättefin bild!!! Du är såå fin! Tack snälla för mysigt fika idag, tårtan var GRYM! :) Puss, hoppas kvällen också blir mysig.

2010-04-24 @ 20:04:58

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback