FÖDELSEDAG

Blev väckt med sång klockan kvart över åtta imorse!
Fick frukost och presenter på sängen av Papí, Anna och syrrorna!
Jag fick ett par vita converse, ett leopard-lakan som jag ville ha i julas,
ett kedje-halsband och yttligare ett presentkort på Hm. LOVE!

Sedan fixade jag mig och gick till tunnelbanan, där träffade jag Trixi och
vi pratade lite. Sedan hade jag en bra dag på praoen, det fanns mycket
och göra och det var bra stäminig.

När klockan var halv fyra stod jag och vek tröjor och bakom mig kommer
tre små flickor och börjar sjunga ja må hon leva.. jag och hoppar till och
är nära att få en hjärtattak. Där står Petra, Jossan och Bella med glada miner!
De gör så att jag fick sluta tidigare men dom är lite hemlighetsfulla, efter ett
tag säger de att de ska bjuda mig på resturang. Hihi..

Vi åt på en asiatisk resturang och vi skrattade mycket!
Tack finaste kompisar för en lyckad överaskning! ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis;D

2010-04-19 @ 20:13:50
URL: http://idishjarta.blogg.se/
Postat av: Moster Erika

Åh vilka fina vänner du har <3 Det verkar som du har haft en superfödelsedag! Grattis än en gång :) Puss <3

2010-04-19 @ 22:38:11
Postat av: Anonym

Haha nej men vad gulligt!! :) <3

2010-04-19 @ 22:53:36
URL: http://tovewaldemar.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback