HEMMA IGEN!

Hej Sötisar!

Nu är jag hemma igen!

Kvällen och eftermiddagen var mysig. Först var jag hemma hos Bella.
Efter två och en halv timme kom Jossan och vi gick till tunnelbanan.
Vi åkte in till Hötorget och köpte platser till The Bounty Hunter eftersom
jag inte kunde boka imorse så fick vi de sämsta platserna längst fram!
Vi gick sedan till Kungshallarna och åt Kinesisk mat! Yummie!
Efter jag hade ätit halva eller mindre var jag proppmätt! Hihi..
Vi gick och köpte popcorn och tittade på filmen. Den var en helt okej film,
jag tycker att skådisarna som var med spelade bra!
Extra kul med roligastesällskapet av Bella och Jossan!



KISSES




Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback